Czy mam prawo do zwrotu towaru w Skicentrum.pl?

, Michał Hajgelman
Tak, mają Państwo prawo do zwrotu zamówionego towaru. Oprócz standardowych warunków zwrotu przewidzianych przez polskie prawo, zapewniających możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania, w naszym sklepie mają Państwo możliwość zwrotu towaru w czasie aż 60 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Przygotowaną paczkę prosimy wysłać na adres:

SKI Centrum - ZWROT
ul. Miechowska 9
85-875 Bydgoszcz

Prosimy nie odsyłać przesyłek paczkomatem oraz z opcją płatności "za pobraniem". Takie przesyłki nie będą odbierane. Razem ze zwracanym towarem należy koniecznie wysłać:
  • oryginał dowodu jego zakupu (w przypadku zwrotu tylko części towarów z danego zamówienia odeślemy Państwu skorygowany rachunek, który będzie podstawą np. do roszczeń reklamacyjnych),
  • wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji/zwrotu (pdf)
Jeśli to możliwe, prosimy także o przesłanie opakowania oraz kompletu metek dołączonych do produktu (w przypadku zwrotu towaru w ramach gwarancji "60 dni na zwrot towaru" odesłanie metek oraz opakowania jest koniecznym warunkiem przyjęcia zwrotu). Zwracany towar nie może przy tym nosić śladów eksploatacji i montażu, tzn. musi nadawać się do ponownej sprzedaży jako towar nowy.

Prosimy o podawanie w formularzu reklamacji/zwrotu numeru konta, na który chcą Państwo otrzymać zwrot pieniędzy.

W przypadku zwrotu całej zawartości zamówienia w ciągu 14 dni od momentu realizacji zwrotowi ulega pełna wartość zamówienia, tj. cena wszystkich towarów oraz koszty wysyłki. We wszystkich pozostałych przypadkach (zwrot części zamówienia lub zwrot po upływie co najmniej 14 dni od otrzymania paczki) kosztów wysyłki zamówienia nie pokrywamy.

PROCEDURA ZWROTU TOWARU
  1. Po otrzymaniu przesyłki ze zwrotem zostanie wystawiona korekta FAKTURY VAT, która zostanie wysłana do Państwa mailem.
  2. W mailu prosimy o potwierdzenie faktu otrzymania korekty (krótka odpowiedź ze słowem "POTWIERDZAM").
  3. Zwrot pieniędzy w formie przelewu zostanie wysłany na wskazany przez Państwa rachunek bankowy w czasie do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki, ale tylko w przypadku potwierdzenia korekty faktury.
Wyszukiwarka Centrum Pomocy
Szukaj w kategorii
Wpisz pytanie lub szukaną frazę