Ile wynosi czas realizacji zamówienia w Skicentrum.pl?
, Igor CzajkowskiInformacja o dostępności jest wyświetlana przy każdym produkcie. I tak:
oznacza, że towar jest w naszym magazynie w ilości większej lub równej 1 i powinien być wysłany najpóźniej następnego dnia roboczego po potwierdzeniu (o ile w zamówieniu nie znajdują się produkty o innym statusie dostępności, oraz ilość zamówiona nie jest większa od stanu magazynowego), | |
oznacza, że produkt jest w naszym drugim magazynie i powinien być wysłany najpóźniej w ciągu 2-3 dni roboczych po potwierdzeniu (o ile w zamówieniu nie znajdują się produkty o innym statusie dostępności, oraz ilość zamówiona nie jest większa od stanu magazynowego), | |
oznacza, że jeśli zamówienie zostanie potwierdzone do godziny 08:00, to zamawiany towar powinien być wysłany w ciągu następnych 2-4 dni roboczych, | |
oznacza, że jeśli zamówienie zostanie potwierdzone do godziny 08:00, to zamawiany towar powinien być wysłany w ciągu następnych 3-5 dni roboczych, | |
oznacza, że jeśli zamówienie zostanie potwierdzone do godziny 08:00, to zamawiany towar powinien być wysłany w ciągu następnych 5-10 dni roboczych, | |
oznacza, że jeśli zamówienie zostanie potwierdzone do godziny 08:00, to zamawiany towar powinien być wysłany w ciągu następnych 7-20 dni roboczych, | |
oznacza, że termin sprowadzenia ustalany jest indywidualnie. W przypadku rowerów poziomych wynosi około 4 tygodnie. | |
oznacza, że ten towar nie jest aktualnie dostępny | |
oznacza, że ten towar został wycofany ze sprzedaży |
Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych. W dniu wysyłki otrzymają Państwo od nas mailowe potwierdzenie realizacji zamówienia.
W przypadku wysyłki roweru, ze względu na konieczność jego dokładnego zabezpieczenia na czas transportu, powyższe czasy mogą ulec wydłużeniu, nie więcej jednak niż o dwa dni robocze.
Dokładamy wszelkich starań, aby na stronie wyświetlały się jedynie faktycznie dostępne produkty. Strona aktualizowana jest wielokrotnie w ciągu dnia również pod kątem dostępności u dostawców. W wyjątkowych przypadkach może jednak zdarzyć się, że wyświetlany towar nie jest już dostępny (lub dostępna jest ilość mniejsza od zamówionej). O takiej sytuacji informujemy Klienta najszybciej jak to możliwe.
Wszystkie terminy realizacji odnoszą się do dni roboczych i nie obejmują terminu dostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską lub kuriera. We wszystkich przypadkach ewentualnego opóźnienia w pełni informujemy Klienta o przyczynie opóźnienia i przewidywanym terminie realizacji.
W każdym momencie możecie Państwo sprawdzić na jakim etapie jest realizacja Państwa zamówienia logując się na swoje konto.
Z przyczyn od nas niezależnych realizacja zamówień w okresie przedświątecznym (od połowy listopada do końca grudnia) oraz przy ekstremalnej pogodzie (powodzie, śnieżyce itd.) zwykle ulega wydłużeniu. Powodem takiej sytuacji jest między innymi ogólny wzrost ilości przesyłek w tym okresie, jak również nieprzewidywalne warunki atmosferyczne. W związku z tym uprzejmie prosimy, żeby wszelkie zamowienia na prezenty składać z większym niż zwykle wyprzedzeniem.